make a wish upon a star

det är: tisdag idag minsann. jag har bakat kaka på mors beställning,
grubblat och myst inomhus eftersom att maj bestämt sig för att agera
oktober med regnrusk
jag är: okrontrollerbar. allt och ingenting på exakt samma gång. on/off
imorgon är: min mors födelsedag. jag har världens finaste idé
vad är: meningen med blodgrape på morgonen?? alla anorektiker äter det. waai

det har:
som jag nämnde ovan, regnat hela dagen. oktober är icke välkommet,
men har ändå bosatt sig här
jag har: någon slags hat-kärlek till låtar med texter som beskriver mitt liv sådär
läskigt på pricken. har snubblat över ett par på sistone och hela grejen börjar skrämma
mig lite
imorgon har: det förhoppningsvis slutat regna, så att jag kan bli lite sommar-och-
sol-glad igen
vad har: hänt med världen?!??!?! på lördag ska tydligen jorden gå under. herå





Kommentarer
Postat av: maria

du är så galet snygg kvinna!!! och om nu världen går under på lördag, så kommer vi gå under tillsammans hihihi. pussPUSSpuss

2011-05-18 @ 00:11:30
URL: http://unefenetreouverte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0