SURPRIIIISEEE

igår cyklade jag hem till l för att "bara spela alfapet". när jag öppnade dörren
var det ingen där. sen såg jag e i spegeln och utbrast "HAHA jag ser dej e!!!".
trots denna smått dåliga detalj så var kvällen underbart fin


det var serpentiner i taket. blev så himla glad. fick välkomst-paraplydrink i batmanmugg,
hur fint? sedan vandrade vi bort till pizzerian och åt massa god mat, men där hade jag
inte kameran med

jag råkade skaffa mej jättejättelångt blått hår. detta tillhör egentligen e, hur tjusigt som
helst faktiskt



jag fick tomtebloss också. precis som jag hade önskat



jag fick en rulltårta som var dränkt i choklad. plus strössel och sådär (FINT!)


sen dansade vi tills fötterna var spillror. trillade ner i sängen och kollade på en fransk
fin film. hur fin kväll som helsssssssst
nu städar jag mitt rum till massa peppmusik och lever en sista dag som sjutton år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0