natten är ung min vän

VAD HETER DU: ana
VAD VAR DET SENASTE DU SA: hejdå eller tack, minns inte. kanske detsamma förresten
TILL VEM DÅ: spontankompanjonerna. l & e
VAD BEHÖVER DU MEST JUST NU: smärtstillande, kanske lite sömn och ett nytt nattduksbord
ÄR DU SEXUELLT FRUSTRERAD: det skulle jag nog inte påstå
ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: svårt att säga. fråga männen. är nog bra om det är rätt
HUR RAGGAR DU: sängkammarblicken, plutar med läpparna och säger "chena kexet, ståru här å smularrrr"
VAD HAR DU GJORT IDAG: tänkt. legat i min säng. fått finbesök
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: på julafton. next: en vecka
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: sluta ha käkont

DIN STÖRSTA TALANG: vicka på öronen
VAD HAR DU PÅ VÄGGARNA: massa plancher, lite biljetter, lite hyllor, lite fotografier
ÄR DU SVÅRFLÖRTAD: kortvarigt: nej. långvarigt: J to the A
HUR MÅNGA PÅ DIN KOMPISLISTA HAR DU HÅNGLAT MED: jag brukar inte lista mina kompisar
HAR DU NÅGON ANNANS GREJER HOS DIG: mais oui
ÅRETS HÄNDELSE: året har ju precis börjat men hm alltså får väl säga alla spontangrejer och los partiez
SENASTE LÅT DU HÖRDE: d is for dangerous - arctic monkeys
VEM VET MEST OM DIG: ingen. alla vet småsaker. ingen vet allt
VAD HAR DU I DITT FÖNSTER: en fejkväxt och lite damm

VAD GÖR DU PÅ FREDAG: IDAG: äter ananaskross å grönsakssoppa. och chillar i min nittiosäng med två babes
MINNS DU DIN FÖRSTA STORA KÄRLEK: sí
VAD HETER/SKA DINA BARN HETA: zacharias, truls, malte, wera, sigrid, abraham
HUR MÅNGA TIMMAR HAR DU SOVIT INATT: alldeles jättemånga, men orkar inte räkna
HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I DIN SÄNG: 6 (hehe)
VEM DRÖMDE DU OM SENAST: MENÅH jag minns aldrig mina drömmar
VEM VAR DU KÄR I SENAST: har gett upp kärlek
FAVORITFILM: seven pounds får jag nog säga. eller fish tank. eller the holiday. eller amelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0