i'd like to call this sunday a sunny day but it just wont work

sommartidssöndag. har haft mitt täcke ute på balkongen. finttttt

firar solskens dagen med bara (blåmärks-)ben

i äkta söndagsanda är det en sminklös, bhlös och sysslolös dag

men jag har en ny spegel och tidningsfåglar på mitt fönster. fina fina blå himmel fina fina
våren kom nu jag längtar så att jag spricker. vill springa barbent på gräsmattor, dricka öl
på en filt mitt i skogen, läsa tjocka böcker med trasiga ryggar liggandes i en hängmatta,
vill bada nattbad, vill vakna för att fåglarna kvittrar för högt utanför fönstret, vill svettas
sönder på bussen hemåt, vill dansa utomhus nätterna igenom, vill cykelsemestra, vill försvinna,
vill festivala, vill sola, vill dricka vin ute på terassen

Kommentarer
Postat av: rebecca

du är alldeles för fin

2011-03-27 @ 18:29:41
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0