7kling




firar med arga bilder (eh) från när jag precis hade färgat håret och det var gult och jag hatade det och mig själv för att jag hade gjort det. nu ligger jag och kvider och lyssnar på simon norrsveden och hans bebisröst som på något sätt räddar mig idag. önskar att jag inte gick som en åttio-plussare och önskar att jag kunde vara ute ute ute och leva. livet är ju en jävla pungspark ändå, så det spelar ingen roll. har skrivit massor på min historiatenta och det känns så jävla fantastiskt.


egentligen är jag såhär idag och bangar kaffet för äppeljuicen. önskar att jag var hungrig och hade spring i benen. önskar att det var sommar och att vi hade ett trädgårdsland. men ne, jag får väl bara svälja det här. ska fortsätta lyssna på norrsveden (haha, vadfan är det för namn anyhouse?) och pilla lite mer med historiatentan för jag är så jä-ävla produktiv och duktig. ciao

Kommentarer
Postat av: mariaa

snyggsnyggsnyggsnyggsnyggtjejtjejtjej!! poss

2011-03-01 @ 19:33:42
URL: http://wewontneedlegstostand.blogg.se/
Postat av: Bunny

Svar: Tack va. Ditt hår är himla fint!

2011-03-07 @ 22:01:15
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0