quote

jag hatar att jag älskar dig
seems to beskriva livet alldeles alldeles perfekt just nu

Kommentarer
Postat av: din

jag vet att det gör ont just nu. eller hur. det gör ont i bland, i hela hjärtat i hela magen i hela själen som du själv sa igår. men allt kommer bli bättre. även om det svävar små ilskna regnmoln ovanför ditt huvud just i detta nu, så kommer dessa tyna och snart mår du bra igen. att vara krossad gör ont. att älska utan att bli älskad tillbaka gör ont. men du är för bra för att det här. du är speciellt alldeles för bra för honom. du står inte ensam, hur mycket det än kan kännas som det just nu. jag lovar att fånga dig varje varje gång du faller, om du faller. jag tror på dig. du är stark. du är bäst

2011-06-16 @ 20:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0