i ain't handicapped




såhär supersunkig är jag idag. sminklös och bara allmänt -lös. gårdagen serverade ett guldfat,
fast omvänt. dagen idag serverade mina tårar i stort format: det har regnat hela dagen. jag
gick till skolan i sunkkläder och sömnögon som vägrade sminkas. köpte whiskeyglas och kände
mig alldeles för vuxen för att gå i dom skorna jag gick i

just nu: sitter jag och väntar på tacogratäng och min mage skriker skriker skriker efter mat
för jag har bara ätit ett päron idag. förkylningen tar död på mig och all min förmåga att göra
någonting (till exempel då att resa mig ur sängen och gå ner och äta lite mat).

imorn: är det avslutning och jag ska dricka vin med några klassisar. jag hoppas på bättre väder
än idag för jag vill ha min egensydda klänning men den passar inte till stora tunga gråa regnmoln

Kommentarer
Postat av: an0nym

alltså dina ord. dina meningar. allt du skriver bildar typ glada visor i mitt huvud. hur fan kan du sätta ord på allt sådär

2011-06-09 @ 19:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0