shine on



i onsdags var jag trött och lite ledsen på dagen på livet på allt eller inget kanske (fast jo) och
bestämde mig därför för att göra drömmar (några med hallon och några utan). det var hemskt
gott och fick mig att bli lite gladare må lite bättre sova gott tills det blev torsdag och livet var bra
igen. jag drack dessutom kaffe ur världens antagligen fulaste mugg, men den bringar leenden och
jag fick den när jag var typ tolv år vilket är fint och den är knäpp och knäppt är fint så det blev
hur bra som helst ändå och den passade fint till trist dum onsdag tyckte jag då

livet är en konstig sak. svårt när man fastnar i sin tomhet och livet passerar framför ens ögon.
försöker blinka för att hänga med, men det går liksom inte. jag har omålade naglar, relativt städat
rum och godis i magen något står inte rätt till men det är lördag och jag har fina planer för kvällen
jag måste ta tag i någonting måste göra någonting annars drunknar jag i det här och jag vet inte ens
varför jag skriver detta osammanhängande jobbiga för jag vet inte ens om jag vill att någon någon
ska läsa det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0