oh sunny day, honey i love you

idag är en fin dag för söndagar och jag har slutit fred, som ni vet
min fruga var här och det var lika fint som alltid, med solskens-
promenader och hjärtesamtal
april är juli och jag kan inte vara lyckligare över det än vad jag
faktikst är hur mycket vädret påverkar är nästan lite läskigt men
ändå himla bra och fint till och med träden börjar bli iögonfallande
och gröna ihhhhhooo gLäDjEsKuTt
just nu hänger jag och medeltiden lite ihop och jag skriver skriver
på ett arbete, vet inte varför egentligen för jag har hur mycket tid
som helst men det känns som att om jag inte börjar nu så börjar
jag aldrig och då är det lika bra har ändå inget annat för mig
har bakat cheesecake, men inte smakat för den är till imorgon ljuva
lediga måndag bästtttttt
jag har skaffat mig en tumblr också, mest för att jag är så ofantligt
jobbig och inte kan flytta från skrutthålan där jag bor därför flyttar jag
runt på allting annat; möbler, bloggar, känslor, frisyrer, färger, nagellack
osvosvosvosovvvvvvvvvv JAJA
ALLA GILLAR KAKOR TILL OCH MED JAG JA PUSS (BLOGGENS NAMN)


okej, andas likzzzom jag kommer inte sluta skriva här
.. tror jag
ni har bara fler ställen att hålla reda på helt enkelt HIIOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0