monday tuesday WeDnEsDaY

det är april jag har en finfin helg att se fram emot har världens
bästa praktik (fylld med kaffe och musik och trevliga människor)
kanske ska se gaby and the guns imorn med ytterligare lite fint
folk och ja ne trots att april bestämt sig för att efterlikna november
så kan jag inte klaga snart paris också och ja idag har jag glömt
alla mina punkter nån stans på vägen hejho

i alla fall rensade jag skivarkrivet på praktiken idag och jag fann
så himla mycket fina skivor som fick följa med mig hem visserligen
är de flesta bara singlar eller "promos" som man säger HE-HE jag
är sjukt DUKTIG osv men i alla fall jättefint jättebra och jag är glad
med lite ny musik som får äran att underhålla mig på min tvåtimmars-
färd till och från praktiken, löövliii



(var cool och poserade med mina skivor)

(... sen skrattade jag) oj gud vad ajg är hyper känner jag borde gå och lägga mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0