i will always be you soldier, i'll be marching by your side

marit bergman är allt bra fin ibland i aprilsolen med kaffekoppen
i handen och leendeeeeeeeee. har en smultronplanta (äntligen) så
alla snälla själar är välkomna på smultronparty i sommar ifall den
är villig att ge mig några

idag har jag köpt ett par shorts och en blus på humana. fattig_student
men glad_student


massa massa massa lår lår lår  jaja jojo det är ju där shortsen sitter såatteh.
världens töntigaste små shorts och jag är störtförälskad. lyyys solen, lyyys så att
jag kan använda tills de faller isär i sömmarna

blusen är hemlig osv så den får ni inte se. annars? jag hoppar rundor och glädjs åt
framflyttad hemtenta, siestabiljett och en mor som gör världens godaste broccolisoppa.
har smygpanik inför nationella för att jag inte alls känner mig redo och det är jobbigt
eller egentligen inte alls jobbigt men ja ne wä ööe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0