Day 16 – Your first kiss

omtalade omtalade kyssar alltså. läppar som möts och pirrande magar ungefär

min allra allra första kyss var en eftermiddag på fritids. jag och en pojke som jag egentligen
inte tyckte speciellt mycket om alls hade placerat oss bakom ett elskåp som fanns på skolans
bakgård. där stod vi. jag tror att jag var ungefär sju år, och att kalla det kyss vore mer att
ljuga än någonting annat. ändå var det första gången jag och en pojke pussades. om man inte
räknar puss-och-kram-pjätt

när jag gick i åttan var jag liten och blyg, och det var killen jag var tillsammans med också. i min
dagbok skrev jag om hur vi pussades och höll handen. om hur magiskt allting var. men precis som
alla andra gånger med män så gick detta åt pipan och jag kan inte längre minnas det fina vi hade,
inte ens när jag läser mina dagböcker. men detta var den första riktiga pojkvännen jag hade, och
på något sätt så spelar det fortfarande roll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0