solsystem till nervsystem

idag hade jag en fin dag i storstaden med min klass. vi kollade
på massa fotoutställningar och spatserade fötterna av oss i sol-
skenet. när vi hade slutat gick f och jag till systrar & bröder för
att, i vårens allra sköraste sken, bli av med  vår macaron-oskuld

jag provade hallon och vanilj, medan f tog choklad och hallon. den som smakade hallon var
min absoluta favorit, medan frida föll handlöst för chokladen (som vanligt)


och såhär såg jag ut. på grund av blåsten var långklänningen enormt frustrerande, men
det var det värt. här sitter jag och väntar på tåget (f har tagit bilden)
just nu sitter jag och äter müsli tillsammans med Dante och The Tallest Man On Earth. sen
blir det nog lite skins tror jag. måste. kolla. mer. - syndromet på mig just nu

Kommentarer
Postat av: j

din blogg är hur fin som helst, du med osv

2011-03-15 @ 23:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0