Day 13 – This week

måndag: denna dagen var jag ledig. men jag hade historiatenta så jag satt mest
hemma och stresskrev på den. tänkte mycket på veckan innan som hade varit en
mycket mycket fin vecka. jag tror inte att jag har ett enda fotografi från den dagen
tyvärr

tisdag:
denna dagen var fylld av energiska fjärilar i min mage. jag skulle till min
praktikplats (!!). och där var jag, fick kaffe, fick en rundtur på den lilla lilla radion,
fick ett login på deras interna hemsida. det var toppen. jag sprang inom mitt älskade
bibliotek och lämnade några böcker åter och spatserade lite längshyllorna. när jag kom
hem läste jag igenom historiatentan minst sextusen gånger och skickade slutligen iväg
den. vi åt lasagne

onsdag: min enda skoldag denna veckan (helt okej). första lektionen fick alla som inte
var klara med tentan jobba på den, jag satt och kollade på svt play. andra lektionen hade
jag glömt boken, så jag satt mest och kollade upp i taket eller något. jag drömde mar-
drömmar om alla sprutor jag skulle få. vi åt fisksoppa

torsdag: dagen med stort D. alltså operationsdag. alltså käken. alltså ont aj bajs rädd
sprutor hemskt hemskt hemskt. men det gick bra ändå, jag lever ju. om än knapert

fredag: efter att ha levt på glass, kräm och bantningsdrycker i över ett dygn mådde jag
enormt illa. mor gjorde grönsakssoppa till moi och det räddade mig. fina p ringde mig och
vi pratade om festivaler och hon sa "jag ringde bara för att kolla hur det var med dej" (♥).
på kvällen var jag sällskapssjuk och mina fina kom hit och mös med mig i min lilla säng. vi
kollade utvalda scener ur "hjärtslag" och skrattade mest

lördag: jag älskade denna förmiddagen. låg i badkaret i gudvethur många timmar. jag satte
min första fot utomhus på 48 timmar. läste orimligt många sidor i min bok och doftade choklad.
jag proppade i mig massa potatisgratäng och blev sedan väldigt arg på mello och svenska folket
som röstade på sa-ade!!!!??? gr. mitt i natten satte jag mig på min cykel och trampade hem till
l och hennes lilla lya. vi spelade alfapet och drack blodgrapejuice, lyssnade på fransk lp och åt
blockchoklad


söndag: alltså idag. jag sitter och läser om dante och hans otroligt intressanta verk. har kollat
massa avsnitt skins (som alla andra tycker jag också att det är jättejättejättebra) och ätit vanilj-
yoghurt. jag är sugen på stekt ägg. fast mest pennepasta ändå. är väldigt tillfreds med livet idag.
jag och söndagar har på något sätt slutit fred, eller så är det bara våren/solen(som inte ens
existerar idag..)/alla fina som gör det. javene men jag fyller arton om sju sju sju sju dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0