äter hallonpastiller tillsammans med jane eyre



sminklöls bhlös men inte livslös
använder denna tiden till att lösa upp alla invärtes knutar som bildats under åren
det går sakta men säkert och jag dyker ner i alla böcker jag hittar och det är ju
bara underbart underbart underbart fåglarna kvittrar jag ska också kvittra i framtiden
när lyckan är total och jag går rundor med lycka från tårna till öronen det ni!
fin tavla i bakgrunden nyklippt hår som är lite för kort jag känner mig lite för naken
men det växer ut snart igen och då är jag på banan igen nu ska jag äta mer hallon-
pastiller för dom är snälla mot min hals och dess äckliga bråkhosta
stugan är snäll mot mig så jag är snäll mot den snart är jag den gamla glada anna
snart har jag kommit tillbaka och kommit underfund med saker och ting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0