i was falling in the snow


hej glad kaffetjej. fredag idag och jag sitter och dricker vin med mina föräldrar och packar
eller slänger ner saker i min stora resväska snart ere paris snart snart snart nyss var det
ju tre månader kvar och nån packningslista var inte ens lönt att skriva (jag har inte skrivit
nån nu heller jag kör på magkänsla weho HaRdCoRe) peppar med massa lyckomusik och
tröjan jag fick ifrån radion som är cool och gangstah och 99% av min packning är olika
former av klänningar och 5 stycken oanvända strumpbyxor, räknar med att jag drar sönder
tre av dem och överlever i resterande två med värsta leendet på mina läppar och tre liter
vin i blodet och parisdoft i håret och önskar önskar att den aldrig ska försvinna men den
kommer försvinna och det kommer allt annat också därför lever jag nu och det är förjävla
fint fint fint fint att andas är fint ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0