halmstadIA baby


i helgen var jag i halmstad hos kära kära m. innan vi drog till b&b för att kolla på gaby and the
guns
så åt vi pannkakor på golvet på m's rum

kvällen var hur fin som helst, med massa öl, fina män och lyckofredagsrus. morgonen efter
var lika fin med sol som sken in genom persiennerna och en solskenspromenad till halmias
som är en alldeles förträfflig secondhand affär där jag fyndande bland annat ett par nya skor
som har kommit att bli lite av en faviz

när vi kom hem från halmias bestämde vi oss för att ha trädgårdspicknick. koppen till höger
fyndade jag också på halmias för ynka femton kronor. solen sken, vi lyssnade på ljuvlig musik
och log åt fjärilar och humlor som äntligen vaknat till liv och som kände för att hålla oss sällskap

såhär fin var m

vi åt jordgubbar (ja, utländska men veeEeeEEeem bryr sig egentligen)

till kvällsmat drack vi rött vin och blev blåa om tänderna och - som bilden bevittnar - kycklinglår
med pasta, bröd, sallad och soltorkade tomater

på kvällen kom l efter att ha varit hemma hos sin mormor och morfar och ätit massa gott och
gjorde oss sällskap. vi spelade ölspelet fast med vin och skrattade skrattade skrattade livet
rakt i ansiktet och jag var så lycklig och allt var så fint

vi var sannerligen glada - detta är l och jag

sen var det söndag och den härliga helgen var över. innan mitt tåg skulle avgå satte vi oss i 
en liten park och åt lakritspipor för att de är så tjusiga. solen sken även denna dagen och det
gjorde mig så himlans lycklig

mys

jag med lakritspipa - hejhej

Kommentarer
Postat av: Linnea

så fint så fint så fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0