Day 10 – What you wore today

eftersom att jag (mer eller mindre) gav upp den andra bloggen så tänkte
jag dock vara ultratöntig och fortsätta med de värdelösa dagarna. och
fina f tog en helbild på mig igår då vi var på mejeriet - ska berätta senare.
först: What I wore today, även om jag står jättestelt och konstigt på bilden


men som sagt så var vi på mejeriet. fast först åt vi jättegod pizza och
pratade om framtiden och så himla mycket mer som var fint och bra
att prata om en onsdagskväll inne på romana

vi åt pizza med mozarella och parmaskinka vilket inte satt helt fel.
dock tog dom betalt (20 kronor svider för en fattig student, mkay)
för att vi delade på pizzan vilket vi tyckte var lite fånigt. men gott var
det och mätta blev vi

såhär fin var f
när vi sedan hade ätit upp och allt samman begav vi oss mot mejeriet.
kanske lite försent egentligen, men det brydde vi oss inte så mycket
om. när vi kom dit hade dom vi skulle kolla på redan börjat spela,
men vi missade bara precis början så vi var glada ändå

jag knäppte några bilder och såhär såg dom ut ungefär precis när vi
hade kommit. det var jättemysigt och vi trampade takten genom alla
låtar. sen kom det andra band och vi förflyttade oss runt omkring
och pratade med lite människor och sådär



såhär avslutades kvällen. eller inte riktigt. vi traskade mot våra
bussar i kylan. sa farväl. jag försvann in i min bok och fick sluta mitt
i en mening när jag skulle hoppa av bussen för att jag var så inne i
det. sedan somnade jag lite för sent för att inte vara trött då jag gick
upp klockan sex imorse
nu: kaffe och historiaarbete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0